Диференційна діагностика аутизму у дітей шкільного віку
Дата: 13 лютого 2025
Дидактику готував: Ніколь Кеснер – доктор філософії, докторант з аутизму та нейропсихології Орегонського університету охорони здоров’я та науки, штат Орегон, США.
Ми успішно провели сесію ECHO, присвячену темі діагностики та втручання при РСА у школярів. Часто батьки стикаються з розгубленістю, коли не розуміють, що саме у розвитку їхньої дитини не відповідає типовим нормам. Нерідко фахівці дають суперечливі діагнози: хтось говорить про аутизм, інші — про «спектр», органічні ураження ЦНС, ММД або ЗПМР. Саме тому ми зосередили увагу на важливості правильної диференціації РСА (розладів спектра аутизму) у дітей шкільного віку, особливо з огляду на вторинні наслідки, які можуть виникати через відсутність або неефективність раннього втручання.
📌 Під час зустрічі ми детально розглянули кейс 10-річного хлопчика з поведінковими труднощами та ознаками РСА. Разом із психологинею @Lina Timok (м. Чернівці) ми обговорили:
✔️ Як правильно розпізнати РСА у школяра
✔️ Які втручання мають доказову ефективність
✔️ Як вибудовувати міждисциплінарну взаємодію фахівців задля кращої підтримки дитини та її сім’ї
Дякуємо всім учасникам за активну участь та глибоку професійну дискусію! Попереду — нові теми, кейси й зустрічі, які допоможуть нам ставати ще кращими у підтримці дітей з нейророзвитковими особливостями.